Hyundai i20 se bude vyrábět v Turecku od května 2010, spuštění výroby si vyžádá investici ve výši 75 milionů amerických dolarů (cca 1,33 miliardy Kč).
– Roční produkce dosáhne 80.000 kusů, z nichž naprostá většina je určena pro evropský trh- Hyundai se dostal na evropském trhu v roce 2009 v segmentu malých aut na první místo a spuštěním výroby modelu i20 v Turecku si tuto pozici hodlá udržet I v roce 2010Vůz Hyundai i20, konstruovaný v Evropě pro evropské zákazníky, se od svého uvedení na trh v květnu letošního roku dostává znovu do titulků médií. Hyundai i20, jeden z nejsilnějších hráčů v segmentu B (malé vozy) se bude od května 2010 vyrábět v tureckém závodě Hyundai v Izmitu v asijské části země a bude se dovážet na evropské trhy. Přestože se v uplynulých týdnech spekulovalo o eventuálním umístění výroby modelu i20 do České republiky nebo na Slovensko, ve skutečnosti tyto varianty nebyly vůbec v hře, protože oba závody – Hyundai v Nošovicích a Kia v Žilině – mají pevně daný výrobní program na léta dopředu a nemají žádnou volnou výrobní kapacitu. Výroba modelu Hyundai i20, po modelech i30 a i10 třetího představitele řady „i“, si vyžádá investici v objemu 75 milionů amerických dolarů (přibližně 1,33 miliardy Kč), na jejímž základě vznikne 500 nových pracovních míst. V Turecku se bude vyrábět pětidveřová verze i20. Závod v současné době vyrábí čtyřdveřové verze modelů Hyundai Accent a víceúčelové vozidlo Matrix. Celková výrobní kapacita závodu se zvýši na 100.000 kusů ročně, z čehož 80.000 připadne na model i20.Dosavadní výrobce modelu i20, Hyundai Motor India, bude nadále vyrábět tří a čtyřdveřové verze modelu i20 a verze s pravostranným řízením. Hyundai i20 dosáhl v květnu 2009 v crash testech absolutního maxima, pěti hvězdiček Euro NCAP. Model dosáhl průměrného skóre 80,25 procent, nejvyššího výsledku mezi svými rivaly v daném segmentu. Za zmínku rozhodně stojí i skóre 64 procent v ochraně chodců, protože je vyšší než u ostatních typů aut, testovaných podle nových pravidel NCAP.Hyundai i20 se vyrábí s pěti různými motory: s třemi benzínovými o objemu 1,2 litru (57 kW/77 koní),1,4 litru (74kw/100 koní) a 1,6 litru (93kW/126k), dvěma typy dieselových motorů o objemu 1,4 litru CRDi (55 kW/75 koní) a 1,6 litru CRDi VGT (94 kw/126 koní). Čtyři stupně výbavy se jmenují Classic, Classic Plus, Comfort a Style. Základní verze Classic standardně obsahuje ABS s EBD, tři tříbodové bezpečnostní pásy vzadu, přední airbagy, přední boční a okenní airbagy, airbagy pro přední a zadní sedadla, sklápěcí zadní sedadla, dělené zadní sedadlo a opěradlo, výškově a sklonově nastavitelný sloupek řízení, aktivní opěrky hlavy a imobilizér.Vozidla ve vyšších stupních výbavy mají např. elektricky ovládaná vnější zpětná zrcátka, přední mlhovky, plně automatizovanou klimatizaci, chromovanou přední mřížku, kožený potah volantu a hlavy řadící páky, na výběr 14 nebo 15 palcová kola a ovládání rádia na volantu. Na přání je možné dále doplnit systém ESP, kola z lehkých slitin, vyhřívání sedadel nebo třeba automatickou převodovku. Cena vozu Hyundai i20 začíná u verze Classic s motorem 1,2 litru od 229.900,- Kč, u verze Comfort od 264.900,- Kč a u verze Style od 319.900,- Kč