Inovace a budoucnost

Cílem společnosti Hyundai byl odjakživa lepší svět pro všechny. Díky neutuchajícímu úsilí jsme se dostali do vedoucí pozice v oblasti vývoje nových technologií. Tam, kde jiní mluví o alternativních palivech, my už sériově  vyrábíme auto na vodík. Tam, kde se jiní nesměle obracejí k nebi, my už pracujeme na vzdušné letecké mobilitě. Kde jiní přešlapují, my už činíme. Lepší svět je našim závazkem, který bereme vážně.
Pro nás nestačí trávit čas, ale trávit jej kvalitně.
Pro Hyundai je budoucnost už dnes.

Budoucnost začíná dnes.
My jsme na ni připraveni.

Letecká městská doprava

Rok 2020 byl ve starých sci-fi filmech vždy tím rokem, kdy auta mohla létat. Hyundai nejen, že chce dohnat obrazy z těchto filmů, ale především má na paměti svůj úkol – pokrok pro lidstvo. Protože lidé jsou pro Hyundai vždy na prvním místě.

Hyundai už se osvědčil jako výrobce kvalitních a spolehlivých aut. Lidé však očekávají víc, a proto se Hyundai vyvinul v poskytovatele řešení pro chytrou mobilitu.

Mohli jsme pokračovat ve vývoji toho nejlepšího auta na světě, ale jsme si vědomi, že je potřeba zaměřit svou pozornost na budoucnost lidstva. Proto jsme si položili otázku: jak by mělo vypadat město pro lidi? A našli jsme odpověď: město musí pečovat, poskytovat možnosti a žít. Naš role je umožnit toto vše v oblasti mobility.

LMD – letecká městská doprava

Revoluce v městské dopravě je tady. Hyundai spojil své síly se společností Uber při vývoji prvního leteckého taxi. Vzdušný prostor měst je obrovským nevyužitým potenciálem pro dopravu a je na čase jej využít. Pro zkrácení času potřebného k cestování po městě, pro poskytnutí času na to, co máme rádi, pro sbližování lidí.

45

Hyundai hledí vpřed, ale na minulost nezapomíná. Učíme se z naší historie, vážíme si svého dědictví. Koncept 45 vznikl proto, aby složil tomuto dědictví poctu.

Vyzýváme status quo

V roce 1974 Hyundai představil svůj nový model Pony a postavil se tím zajetým pořádkům, které mnozí považovali za jedinou možnou cestu. A na tom se do dnešního dne nic nezměnilo. Stejně jako tehdy, i dnes vyzýváme a zpochybňujeme status quo.

Hyundai 45

Karosérie konceptu 45 připomíná svým tvarem diamant, svažující se záď klesá pod úhlem 45 stupňů pro co nejlepší aerodynamiku. Pro vůz je typický široký rozvor, krátké převisy a velká kola. Čistá hmota, ostré linie. To vše vytváří napětí a dynamický dojem. Hyundai 45 je zcela nový, progresivní elektromobil a je to znát na první pohled. Ať už se jedná o zpětná zrcátka, která byla nahrazena kamerami nebo kola se zcela novým designem pro snížení odporu vzduchu.

I koncept 45 pokračuje v duchu “Smyslné sportovnosti”, kterou poprvé představil koncept Le Fil Rouge. Sensuous Sportiness, neboli Smyslná sportovnost je vyvíjící se designový jazyk značky Hyundai. Jeho úkolem je přenášet emoce a inovativní řešení. Smyslná sportovnost plní misi, kterou je odhalit dokonalou harmonii mezi emocemi a funkčností. Design je to, co obyčejnému produktu dodává charakter. Design značky Hyundai je silně orientován na zákazníka a dělá tak z obyčejných aut nepostradatelné partnery pro každý den.

Le Fil Rouge

Koncept Le Fil Rouge se jako Červená nit vine a ukazuje, že Hyundai nikdy nezapomíná na svou minulost, přijímá ji a učí se z ní. DNA konceptu Le Fil Rouge pochází z vozu Hyundai Coupe Concept z roku 1974 a staví na dlouhé historii vytváření vozů s osobitým a sportovním charakterem. Le Fil Rouge přináší nejnovější přístup výrobce zvaný “Smyslná sportovnost”. Ta stojí na čtyřech základních pilířích: Proporce, Architektura, Styl a Technologie.

Proporce

Le Fil Rouge maximálně respektuje pravidla zlatého řezu. Toto matematické pravidlo inspirované přírodními zákony umožňuje tvůrcům stvořit auto se silným charisma.

Architektura

Le Fil Rouge je postaven v novém stylu “Lehké architektury” se snahou zapsat tento nový styl do dědictví značky. Výsledným efektem je dynamický vzhled. Interiér vozidla pak navozuje pocit klidu a bezpečí.

Styl

Ať už je Le Fil Rouge jakkoliv jiný, stále musí být dokonale identifikovatelný jako vůz značky Hyundai i mezi stovkami jiných aut.  Proto jsou na tomto konceptu jasně viditelné jednotící prvky s ostatními vozy Hyundai, například typická kaskádovitá maska.

Technologie

Základním principem designérů bylo a je vždy umožnit dokonale bezchybný chod vešrekým technologiím. Proto najdeme v tomto voze technologie inspirované leteckým průmyslem, nejmodernější technologie, ale zároveň dřevěné materiály pro dokonalý komfort posádky.