V sobotu vstoupila v platnost novela zákona o silničním provozu, která ukládá chodcům povinnost nosit na oděvu reflexní prvky při pohybu po komunikacích mimo obec za snížené viditelnosti. Společnost Hyundai Motor Manufacturing Czech na tuto novelu rychle zareagovala a pořídila 17.000 reflexních pásek, z nichž 3.500 bylo rozdáno zaměstnancům HMMC a 13.500 kusů je v těchto dnech distribuováno na obecní úřady třinácti obcí v okolí závodu HMMC, zapojených do programu „Dobrý soused“. Distribuci pásek jednotlivým občanům zajistí obecní úřady ve spolupráci se spolky a sdruženími, které v obcích působí.
„Jednou z globálních klíčových hodnot společnosti Hyundai jsou Lidé,“ řekl Dongwoo Choi, prezident HMMC, a dodal: „pokud můžeme alespoň ve svém okolí nějak přispět ke zvýšení bezpečnosti lidí na vozovkách, rádi to uděláme.“ Miroslav Kačmarčík, starosta Nošovic, tuto iniciativu společnosti Hyundai ohodnotil slovy: „Je to výborný nápad, ocení jej hlavně senioři, kteří se mě už dříve ptali, kde se ty reflexní pásky dají sehnat, a také děti a jejich rodiče.“ Další názor připojila starostka Vojkovic Hana Sobková: „Naší obcí prochází několik frekventovaných silnic bez chodníků, takže pásky budou určitě vítanou a potřebnou pomůckou. Tuto iniciativu vítám, je vidět, že Hyundai je opravdu dobrý soused.“
Z obcí v programu „Dobrý soused“ má nejvíce obyvatel, více než 3.100, obec Dobrá, na druhém místě jsou s 1.800 obyvateli Raškovice a nejméně obyvatel má obec Nižní Lhoty, kde žije pouhých 260 lidí.